بازدید 2486

کشف ۲۰۰ شاه‌ کلید از ۲ سارق | ناکامی زورگیران

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به هنگام سرقت از یک خانه در محله پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 28 December 2023


به گزارش تابناک، سرهنگ امیرهوشنگ امیری روز پنجشنبه در این خصوص گفت: چهارم دی ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی بودند که گزارشی مبنی بر سرقت از یک خانه در همان محدوده به دستشان رسید.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان ممکن به محل اعزام، با کسب اجازه از صاحب خانه وارد منزل شده و در یک عملیات غافلگیر کننده ۲ سارق را که در حال سرقت اموال با ارزش خانه بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ امیری اظهار کرد: هنگام دستگیری این سارقان، تعدادی از اموال مسروقه که شامل تلفن همراه، طلا و جواهر و همچنین ۲۰۰ عدد کلید قفل‌های مختلف (شاه کلید) از آنها کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل اعتراف کردند و تاکنون ۲ نفر از شکات نیز شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد، یادآور شد: متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

ناکامی زورگیران بیسیم تهران
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز از دستگیری ۲سارق که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت هستند.

سرهنگ رسول بهرامی افزود: پنجم دی تیم عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان مظاهری تهران بودند که به ۲ سرنشین یک موتورسیکلت که در حال زاغ زنی بودند مشکوک می‌شوند.

وی اظهار کرد: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند که ماموران بسرعت برای دستگیری آنها وارد عمل شدند ولی متهمان به محض رویت خودروی گشت پلیس از محل متواری شدند.

به گفته سرهنگ بهرامی، با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی متهمان دقایقی بعد دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح سرد، دو افشانه دفاع شخصی و ۲۰ عدد ساچمه کلت گازی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان سابقه دار هستند، تاکید کرد: مالباخته در این راستا شناسایی و به همراه متهمان پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست